7:e dec.

Helgen har varit lugn och skön! Dock lite  tomt eftersom jag åkte hem till Bisp i lördags och Flisan va barnvakt hon.. Ajja va kul å hänga lite med Family och Ekman.. Sen va jag och Johan (bror) iväg och tränade i Söndags, jävligt skönt faktiskt! Fyllde även pannrummet med ved, rätt kul att kånnka ved faktiskt^^

Jaa, vad har jag gjort sen.. Inte mkt, haft ont i röven.. Vart kapad på innebandyn i torsdags, blir så när motståndarna inte hänger på så måste de riva omkull en istället.. Äh vi vann ju, så who give's a piip asså?

Haha jag och farsan konstaterade iaf igår att Facebook håller på att ta över världen.. Eller det har ju säkert så många fler konstaterat.. Men seriöst så är det ju riktigt jävla pinsamt att sitta och kommentera, gilla och skriva va fan man gör hela dagarna.. Vuxet folk för fanken.. Nää man vet inte om man ska skratta eller gråta..
Iof är man ju bra mesig som sitter och skriver blogg oxå.. Men det är ju inte hela livet som cirkulerar runt denna blogg.. Iaf inte som den hära blondinbella eller Kezo eller vad dom heter..

Oh kul, bandy ikväll.. Förresten, har snart läst klarat Heroin Diaries .. Någon som har nåt bra bokförslag? :)
Nä nu ska jag gå och fika, är hungrig! Och fyyyyyyy fan vad tungt det var att kliva upp imorse!
Ah fick iaf ett pepp sms så vart pigg å gla då. I lav :)

"Åååh den flickan, hon gör allt för att göra mig lycklig"





Over and out, Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0