Sixx Months!

Jaaa! Grattis till oss! Är mer kär nu än för 6 månader sen, om det nu är möjligt?=)=)
Blir hem och mysa nu snart, lav! sen innebandy, oxå lav!

I helgen har vi haft myspys, Walle + Mikallala x3.. Kul :) Sen så Stieg Larssons nya film, oxå gryyymt bra!!
Lördags julstäda vi, pynta, shoppa, spela spel, mös, JA VANN SPELET! Gallamattias :P

Söndag, klev upp, mysfrukost..  Sen bar det iväg på storsjöbadet för mig då jag simmade.. (Duktig jag är)..
Är för övrigt kass på att simma.. Men grym träning, good for me!!

Sen good talk.. needed.. Och myyys igen med Mikallala och Walle.. och fotboll och gött fika!

Förövrigt hamnade jag bakom nån jävla segkuk när jag skulle på badet.. Va morron trött och stressad, så hamna man bakom en jävla pensio-stadsbo som va helt totalt jääävla KASS! på att köra bil.. Han stannade i uppförbackar där det var svin halt.. ÄVEN fast det INTE kom någon bil.. Samma i rondeller.. han bara stanna fast det INTE kom nån bil.. Höll på att få spader, tur man fick avreagera sig lite i badet då :P Vart helt utpumpad..

Nää nu ska jag jobba klart så man får åka hem och äta middag och ha det myspys!





Over and out, Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0