Aww aww aww!

Uscha vicken träningsvärk jag trodde jag skulle ha idag.. Inte så hemsk faktiskt, sköönt! Man är väl lite tränad iaf.. men ljumsken mår desto sämre.. bajs! Det var iaf kul att träna igår, träffa lite folk!
Sen att det var runt 20pers på träning gjorde ju inte saken sämre! Roligt att det kommit in lite nytt folk, sen att dom är grym på fotboll gör ju inte saken värre!:)
Näe men det är roligt att komma igång känner jag. Ska boka tid hos sjukgymnast nu så man får ljumsken i skick inför sommaren!

Annars så försöker jag hjälpa gumman så gott jag kan hemma med hennes matte.. Hon är grym gett ja säga!=P
Får flashbacks från skoltiden.. gjorde ju aldrig klart matte B jag.. dum som man är.. Hade 2 prov kvar att göra, men då hade man fått ett släng av "latmasken" så man iddes aldrig göra klart det..

Ajja jag har ju fått svar från polishögskolan jag :) Så där behöver jag inte Matte B.. Till en början iaf..
Näe nu ska jag jobba på.. Hoppas det går bra idag! Snart fika iaf, GÖTTMOS! :-)

Helgen blir det iaf bisp, lillebror fyller ju som sagt år.. Får se om vi hittar nån present till han.. Inte så lätt att köpa nåt till han då han redan har allt.. Och får ALLT men men.. Det var väl allt för idag.




Over and out, Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0