Frost och köld blää

Fy fanken nu börjar det blir för kallt!
Pratade precis med flisan, stackars lilla hjärtat har jobbat hela morgonen.. och nu när hon skulle åka hem så svek toyyan henne för första gången :'( Men inte så konstigt när kvicksilvret visar -30.. Och hon hade ingen tillgång till motovärmare så, man kan ju inte kräva så mycket av en bil i den här kylan..

Bussar stannar ju så varför ska inte lilla toyyan få göra det? Men tycker så jävla synd om lilltjejen min :(:(
Ajja det är lite synd om mig med, satt och väntade 50minuter på bussen imorse.. Den hade tydligen köldproblem med, för när det väl kom en buss så var det en dubbeldäckare :P Ajja kom ju på jobbet iaf.. Tyvärr måste jag ju säga.. hihi!

Näe nu är det snart fredagsmys! Vi ska ha trevlans i helgen! Kanske Arctic Cat Cup om vädret tillåter, sen ska tygligen Mikalala komma och hälsa på.. Och då blir det nog Singstar och kanske STAR WARS!? YAY \o/


Näe nu ska jag göra mina dagliga sysslor.. Må råkes!




Over and out, Hedda

Kommentarer
Postat av: F

Åh du är väl i gulligaste laget! <3 Förlåt för breakdownet, hann ju me allt ändå till slut :P Min hjälte, let´s have e top noth weekend! PÖÖSSS

2010-01-09 @ 10:57:30
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0