Jag ser det snöar jag ser det snöar..

det var väl roligt ha ha!
Härligt! Första gången på många (3?) veckor! Göttmos!

Oh va mumsigt har precis käkat lunch.. nu är det en kopp kaffe och jobba som gäller..
Sitter och läser Slash's självbiografi nu.. Riktigt bra.. Dock inte lika bra som The Dirt eller The Heroin Diaries..
Än iaf.. Men det bådar gott! Ah juste, Agneta läste nytt en snutt ur Vinter med Plupp för mig.. spännande! :)

Annars så har helgen varit Top notch! Fredags fick jag skjuts hem och blidde lövbiff med bea och potatisgratäng.. Sen begav sig jag, sandra mami und papi iväg på östersunds revyn.. IMBA! Det var ypperst bra! Rekomenderas starkt! Kommer att bli en årlig tradition för oss framöver har vi bestämt :)
Sen så i lördags hade vi Quality Time.. Först va vi på stan och shoppa.. Kläder, Skor, Hjälm, Mat, fika mm mm..
Sen åkte vi hemöver för en fika med mor och far innan dom begav sig hem..

Sen satt vi bara hemma och mös och spanade film.. Och vid 6 tiden åkte vi in till stan där vi hade bokat bord på Innefickan.. Riktigt trevligt var det där, mysigt :) God mat, trevligt sällskap.. What more to ask for? Inget! Hade ju Flisan:-) Löövly!
Ajja sen efter middagen vart det palltkoma för bägge 2.. och gick och satt oss på biostaden och såg Avatar.. Faktiskt var den över förväntningarna (mina iaf).. Tyckte den var riktigt bra! Rekomenderas!

Och igår vart det lite skoteråkning med Mattias.. Lite dåligt före men vi pinade på en par timmar och skotta ett par ton snö och lyfta ännu mer ton med skojter.. Men det var buskul! Sen hem och ha myskväll med hjärtat och jag tvättade.. ALLT utan hjälp utifrån ;) Och var väldans mys iaf.. Nu sitter man på nyjobbet.. göttans!

Btw! Sa ju upp mig i Torsdags.. Fick även sparken från nyjobbet.. Slå det du! :-)
Näe lite jobbigt när man ställt in sig på en sak men blir en annan.. Tycker mest synd om flisan som får pina på med lika lite tid med mig som tidigare.. But we´ll figure something out.. Blir ju förövrigt Malaysia i vår.. Så det blir perffa! I hope :) Även bokat ny tattoo-time för den som inte visste!

Här är en bild på pärlan, dock lite dålig kvalité.. (mobilkamera) men håll till godo!
          




Over and out, Hedda

Kommentarer
Postat av: S

2010-01-19 @ 07:31:45
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/
Postat av: S

Pöss på dej din underbara själ! Nothing compares!

2010-01-19 @ 07:32:23
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0