Oj oj

Vad jag har blitt tråkig! Har fanken i mig inte haft tid att skriva någe.. Mycke jobb, mycke fritid..
Iaf så har vi haft en toppen jul! och nyår..

Jul va vi först hemma åt mysfrukost, sen åkte vi te Farmor (sandras) för paketöppning nr.1
Fika och hade mys där sen så begav vi oss till Clarre och Carina (sandras mami und låssas papi) för klappöppning nr.2
Där var det fullt hus vill jag lova, men det var trevligt! Very nice med foof(?) och kul sällskap =)
Sen begav vi oss till bisp för klappöppning nr.3 (pjuh) Vilket oxå var trevligt som attan! Men huvvaligen det var första och sista gången jag (vi) firar jul på 3 ställen kan jag lova!
Nu såhär på efterhand så känner jag ändå att det var guld värt att vi va på alla ställena.. Top notch!

Mellandagarna jobba vi och stod i, hann inte med så mycket mer..
Nyår hade vi nyårs - mys - middag med Hans, Hobbe, Hedda, Nisse, Eda, Sandra, Mikalala och Karin.. Skitkul!!
Vi hade lekar, god mat, trevlig sällskap och grymt superkul! Mycket dricka och snask!

Sen har jag hunnit skruva lite skoter oxå.. kul och lärorikt =) Men tar liite för mkt tid.. Men nu är det bara att tuta och köra iaf =) Kommer bild på räsern vid senare tillfälle!

Nu jobbar jag och står i bara.. Eller VI jobbar och står i.. Flisan börja på sitt nya jobb i måndag, good for her! =) i are happy!
kulkul.. sen va jag på arbetsintervju i måndag, gick bra! Skönt! Gött oxå att en annan som har fast jobb kan få tag i nytt jobb i dessa tider medans andra sitter hemma och r*nkar och ÄNDÅ inte får jobb! tihihi

Ajja nu bär det av hemöver! Brr -33 grader.. i kallaste laget.. = inge skoteråkning :(
Just ja glömde nämna att vi va på Ikea i veckan, hitta massa fint te hemmet! + ett Playstation 3! yay \o/
Ska vi fixa det ikväll och se på film! göttmos!





Over and out, Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0